Υπηρεσία υποδοχής

Front office ξενοδοχείων

8,48

Εκδήλωση ενδιαφέροντος
N-id: 0541 Κατηγορίες: , Σελίδες: 200 Σχήμα: 17 x 24 Xρονολογία: 1992 Εκδόσεις: Εκδόσεις Ζήτη

Aπό την εξυπηρέτηση που θα προσφέρει η επιχείρηση στον εισερχόμενο πελάτη μέσω της υπηρεσίας υποδοχής, θα τον προδιαθέσει σε μεγάλο βαθμό στο αν διάλεξε σωστά ή όχι. Aς μη ξεχνάμε ότι το ξενοδοχείο είναι μια επιχείρηση προσφοράς υπηρεσιών που η επιτυχία της εξαρτάται πολύ περισσότερο από την οργάνωσή του και το έμψυχο υλικό, παρά από τις ωραίες αίθουσες ή τις πολυτελείς εγκαταστάσεις. Aρχίζοντας λοιπόν ας καθιερώσουμε σαν πρώτο κανόνα ότι επιτυχημένη υποδοχή σημαίνει εξυπηρέτηση με χαμόγελο, προθυμία, ευγένεια, υπομονή και αξιοπρέπεια, από τον υπάλληλο προς τον πελάτη.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος:

Βιβλία που έχουν λίγα ή καθόλου αντίτυπα.
Για παραγγελίες - πληροφορίες παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία ή τηλεφωνήστε μας στο 2310-203720.

    * Ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και εφαρμόζονται η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google.