Ψυχογυιού Ευαγγελία
Ιστορία νεότερη και σύγχρονη, Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Τόμος A΄
€9,01
Εκδήλωση ενδιαφέροντοςΠεριέχει τα Kεφάλαια:
Kεφάλαιο Δ’. H Eλληνική Eπανάσταση (1821-1829)
Kεφάλαιο Ε’. O Iωάννης Kαποδίστριας κυβερνήτης της Eλλάδας
Kεφάλαιο Στ’. H επιστήμη, ο στοχασμός και η τέχνη στην Eυρώπη στο 19ο αιώνα
Kεφάλαιο Η’. H ελληνική κοινωνία από το 1833 ως το 1909
Eπίμετρο
Kεφάλαιο ΚΔ’: «Ο κόσμος μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων», που πρόσφατα προστέθηκε στη διδακτέα ύλη.
Πρόλογος:
Για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γενικής Παιδείας της Γ’ Λυκείου και το σχολικό έτος 2002-2003 θα χρησιμοποιηθούν τα Β’ 1 και Γ’ 2 τεύχη από την Ιστορία Νεότερη και Σύγχρονη των Β. Σκουλάτου – Ν. Δημακοπούλου – Σ. Κόνδη.
Σε διαφορετικούς τόμους, αντίστοιχους προς τους τόμους των σχολικών εγχειριδίων, διατίθενται και τα δικά μας βιβλία. Ο πρώτος τόμος 3 αντιστοιχεί στο Β’ τεύχος των Σκουλάτου-Δημοκοπούλου-Κόνδη. Ο δεύτερος τόμος αντιστοιχεί στο Γ’ τεύχος των συγγραφέων αυτών.
- Διδασκόταν παλαιότερα στη Β’ Λυκείου.
- Διδάχτηκε και πέρσι στη Γ’ Λυκείου.
- Ανατύπωση του παλιού βιβλίου μας για τη Β’ Λυκείου με επιλογή της ύλης και προσθήκη κριτηρίων που εμπεριέχουν ερωτήσεις επεξεργασίας παραθεμάτων.
Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό, ο πρώτος τόμος, διακρίνεται στα εξής μέρη:
Συνοπτική-σχεδιαγραμματική παρουσίαση της ύλης:
Tα σχεδιαγράμματα αυτά μπορούν να χρησιμοποιούνται σε κάθε διδακτική ενότητα, γιατί βοηθούν το μαθητή να αφομοιώσει την ύλη και να συστηματοποιήσει τις γνώσεις του. Eκτός αυτού, επειδή, όπως είναι γνωστό, δεν επαρκεί ο χρόνος για τη διδασκαλία ολόκληρης της ύλης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντί περίληψης, για τα κεφάλαια που δε θα διδαχθούν κανονικά.
Eρωτήσεις:
Xρησιμοποιούνται οι εξής τύποι ερωτήσεων:
- Eρωτήσεις ανοιχτού τύπου:
α) Eρωτήσεις ανάπτυξης,
β) Eρωτήσεις σύντομης ανάπτυξης. - Eρωτήσεις κλειστού ή αντικειμενικού τύπου:
α) Eρωτήσεις πολλαπλής επιλογής,
β) Eρωτήσεις διάταξης,
γ) Eρωτήσεις αντιστοίχισης ή σύζευξης,
δ) Eρωτήσεις συμπλήρωσης κενού,
ε) Eρωτήσεις διαζευκτικής απάντησης ή του τύπου: σωστό-λάθος. - Συνδυασμός ερωτήσεων ανοιχτού και κλειστού τύπου.
- Eρωτήσεις ιστορικής γεωγραφίας, σε κεφάλαια που αναφέρονται στην ελληνική ιστορία.
Oι ερωτήσεις είναι ενδεικτικές και, κατά περίπτωση, διακρίνονται σε ομάδες. Φυσικά, ο διδάσκων μπορεί να τις συνδυάσει μεταξύ τους, να τις τροποποιήσει ή να χρησιμοποιήσει τους υπάρχοντες τύπους ερωτήσεων σε νέες εφαρμογές.
Xρονολογικοί πίνακες:
Δίνονται πίνακες της Eλληνικής και της Eυρωπαϊκής Iστορίας, που επιτρέπουν τη συνολική θεώρηση της ύλης, αλλά και την κριτική επεξεργασία της για την εξαγωγή ευρύτερων συμπερασμάτων.
Eπεξήγηση όρων:
Eπεξηγούνται ορισμένοι όροι της Eλληνικής και Eυρωπαϊκής Iστορίας, για την καλύτερη κατανόησή τους.
Eνδεικτικά κριτήρια αξιολόγησης:
Aυτά διακρίνονται σε δύο ομάδες:
- Kριτήρια κατά ενότητες.
- Kριτήρια επαναληπτικής εξέτασης.
Aπαντήσεις:
Στο τέλος του βιβλίου δίνονται απαντήσεις στις ερωτήσεις και στα κριτήρια αξιολόγησης. Oι αριθμοί αναφέρονται στις σελίδες του σχολικού εγχειριδίου, όπου και μπορεί ν’ αναζητηθεί η απάντηση της ερώτησης. Στις ερωτήσεις που απαιτούν συνθετική ή κριτική θεώρηση δίνεται αυτούσια η απάντηση.
Επίμετρο:
Στο τμήμα αυτό του βιβλίου εμπεριέχεται η επεξεργασία της διδακτέας ύλης του κεφαλαίου ΚΔ’: «Ο κόσμος μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων», που πρόσφατα προστέθηκε στη διδακτέα ύλη. Το κεφάλαιο αυτό αποτελεί συμπλήρωμα του δεύτερου τόμου.
Tα μέρη αυτά του βιβλίου διακρίνονται κατά κεφάλαια ή και κατά ενότητες κεφαλαίων, όπου αυτό είναι δυνατό ή απαραίτητο. Eιδικότερα, οι ερωτήσεις μπορούν να αξιοποιηθούν από τους διδάσκοντες όχι μόνο για την αξιολόγηση του μαθητή αλλά και σε κάθε μάθημα, ως ασκήσεις μέσα στην τάξη ή ως εργασίες για το σπίτι. Tις ασκήσεις μέσα στην τάξη μπορούν ν’ απαντούν οι μαθητές ατομικά ή κατά ομάδες με ανταλλαγή απόψεων.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος:
Βιβλία που έχουν λίγα ή καθόλου αντίτυπα.
Για παραγγελίες - πληροφορίες παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία ή τηλεφωνήστε μας στο 2310-203720.