Αρχές Φιλοσοφίας Β΄ Λυκείου

Θεωρητικής Κατεύθυνσης

10,60 8,48

N-id: 1411 Κατηγορίες: , , Σελίδες: 128 Σχήμα: 17 x 24 Xρονολογία: 2010 ISBN: 978-960-456-228-2 Εκδόσεις: Εκδόσεις Ζήτη

Κεντρική επιδίωξη του βιβλίου αυτού είναι να μυήσει τον αναγνώστη στη φιλοσοφική προβληματική ευμέθοδα.
Ειδικότερα, υποδεικνύει μοντέλα που αναδεικνύουν διαφορετικές οπτικές στο πλαίσιο της διδακτικής προσέγγισης της φιλοσοφίας, παρουσιάζει τις θεματικές ενότητες με διαγραμματικό τρόπο, περιλαμβάνει κριτήρια αξιολόγησης και χρηστικό λεξικό φιλοσοφικών όρων.
Άξιο υπογράμμισης είναι, καταληκτικά, ότι το πόνημα αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλειακό μέσο για την εποικοδομητική οργάνωση της διδασκαλίας του μαθήματος της φιλοσοφίας.


Περιεχόμενα

Διδακτική Μεθοδολογία της Φιλοσοφίας στη Μέση Εκπαίδευση
Κεφάλαιο 1ο: Ξεκινώντας από την απορία
Κεφάλαιο 2ο: Κατανοώντας τα πράγματα
Κεφάλαιο 3ο: Τι είναι γνώση και πώς την αποκτούμε
Κεφάλαιο 4ο: Διερευνώντας την επιστήμη
Κεφάλαιο 5ο: Ανακαλύπτοντας τον νου
Κεφάλαιο 6ο: Αξιολογώντας την πράξη
Κεφάλαιο 7ο: Ορίζοντας το δίκαιο
Κεφάλαιο 8ο: Θαυμάζοντας το ωραίο
Κεφάλαιο 9ο: Μιλώντας για τον πολιτισμό
Κριτήρια αξιολόγησης
Χρηστικό λεξικό φιλοσοφικών όρων