Νεοελληνική Γλώσσα. Έκφραση – Έκθεση Γ΄ Γυμνασίου

12,44 6,22

Εκδήλωση ενδιαφέροντος
N-id: 0710 Κατηγορίες: , , Σελίδες: 264 Σχήμα: 17 x 24 Xρονολογία: 2001 ISBN: 960-431-681-8 Εκδόσεις: Εκδόσεις Ζήτη

Η έκθεση ανέκαθεν αποτελούσε -και δυστυχώς συνεχίζει να αποτελεί- την «αχίλλειο πτέρνα» των περισσοτέρων μαθητών, πιθανότατα λόγω της μη επαρκούς διδασκαλίας του μαθήματος και της ελλιπούς παροχής συγκεκριμένων κατευθύνσεων και μεθοδολογιών που θα διευκόλυναν το μαθητή και θα τον βοηθούσαν να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες του μαθήματος. Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο δημιουργήθηκε με στόχο όχι απλά να αποτελέσει ένα ακόμα βοήθημα για την έκθεση, αλλά καλύπτοντας τις ανάγκες των μαθητών της Γ’ γυμνασίου να συνδράμει στην ομαλή μετάβασή τους στο Λύκειο. Γι’ αυτό, δεν περιορίζεται απλά στην απάντηση των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου, αλλά προσπαθεί με μια πληθώρα ασκήσεων αυτενέργειας να εγκλιματίσει σταδιακά το μαθητή της Γ’ γυμνασίου στην έκθεση ιδεών του Λυκείου.
Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο αυτό διαρθρώνεται ως εξής :

  • Θεωρία σχολικού βιβλίου: με συνοπτικό και λειτουργικό τρόπο παρατίθεται η θεωρία του σχολικού βιβλίου της έκφρασης–έκθεσης Γ’ γυμνασίου ανά ενότητα.
  • Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου: δίνονται απαντήσεις σε όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου
  • Συμπληρωματικές ασκήσεις αυτενέργειας: δίνεται ένα σύνολο ασκήσεων, που είναι παρεμφερείς με αυτές του σχολικού βιβλίου, με στόχο ο μαθητής να εξασκηθεί περισσότερο και να εξοικειωθεί αρτιότερα με τη θεωρία.
  • Κριτήριο αξιολόγησης ανά ενότητα: στο τέλος κάθε ενότητας υπάρχει ένα κριτήριο αξιολόγησης που αποτελείται από ασκήσεις σχετικές με τη θεωρία που διδάχτηκε στην αντίστοιχη ενότητα και είναι διαρθρωμένο με βάση το νέο τρόπο εξέτασης που προβλέπει το υπουργείο. Λόγω της δομής του κάθε κριτηρίου (κείμενο–ασκήσεις–έκθεση) μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον εκπαιδευτικό αυτούσιο ως διαγώνισμα.
  • Γενικά κριτήρια αξιολόγησης: στο τέλος του βιβλίου δίνονται 5 γενικά κριτήρια αξιολόγησης με ασκήσεις από όλη την ύλη του σχολικού βιβλίου, αλλά και με ασκήσεις υψηλότερου βαθμού δυσκολίας, που στόχο έχουν τον προϊδεασμό αλλά και την σταδιακή εξοικείωση του μαθητή με τις ασκήσεις της έκθεσης της Α’ λυκείου.
  • Απαντήσεις στις συμπληρωματικές ασκήσεις αυτενέργειας, στα κριτήρια αξιολόγησης ανά ενότητα και στα γενικά κριτήρια αξιολόγησης: με τις απαντήσεις των ασκήσεων όλων των κριτηρίων παρέχεται η δυνατότητα στο μαθητή να αυτο-αξιολογηθεί, να εντοπίσει τα λάθη του και κατά συνέπεια να αυτοβελτιωθεί.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος:

Βιβλία που έχουν λίγα ή καθόλου αντίτυπα.
Για παραγγελίες - πληροφορίες παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία ή τηλεφωνήστε μας στο 2310-203720.

* Ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και εφαρμόζονται η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google.