, ,

Κριτήρια αξιολόγησης με Η/Υ, Χημεία Α΄ Λυκείου

23,71 11,86

Εκδήλωση ενδιαφέροντος
N-id: 0256 Κατηγορίες: , , Σελίδες: 216 Σχήμα: 14 x 21 Xρονολογία: 2000 ISBN: 960-431-579-X Εκδόσεις: Εκδόσεις Ζήτη

CD-Rom με συνοδευτικό το βιβλίο των ασκήσεων – προβλημάτων

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε δύο κατηγορίες «χρηστών»:

  • Τους καθηγητές που ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό
  • Τους μαθητές που «παιδεύει», με όποια έννοια και αν χρησιμοποιήσει κανείς την λέξη παιδεύει!

Ας τις πάρουμε μία – μία:

Για τους καθηγητές

Μαζί με το CD, παρέχεται ένα βιβλίο, με τα θέματα που περιέχονται σ’ αυτό. Αυτό δίνει την δυνατότητα στον καθηγητή να βλέπει τα θέματα και άρα να επιλέγει αυτά που θέλει οπουδήποτε και αν βρίσκεται, χωρίς απαραίτητα να έχει μπροστά του έναν Η/Υ. Μπορεί δηλαδή να σημειώνει κάπου τον κωδικό αριθμό της ερώτησης που τον ενδιαφέρει και κατόπιν να τον πληκτρολογεί στην «Αναζήτηση» και να έχει την ερώτηση αυτή στην διάθεσή του.

Ας δούμε τώρα αναλυτικά τις δυνατότητες που προσφέρει το ίδιο το CD σε έναν καθηγητή:

  1. Μπορεί να ετοιμάσει σημειώσεις, τις οποίες να μοιράσει στους μαθητές, επιλέγοντας ερωτήσεις, τις απαντήσεις τους και τις αντίστοιχες αιτιολογήσεις όπου είναι δυνατόν να υπάρχουν.
  2. Μπορεί να ετοιμάσει διαγωνίσματα, αν δεν του αρκούν τα 18 ήδη έτοιμα. Φυσικά θα επιλέξει γι’ αυτά να εκτυπώσει μόνο τις ερωτήσεις.
  3. Για τους βιαστικούς υπάρχει και η δυνατότητα να τους ετοιμάσει ο υπολογιστής αυτόματα νέο διαγώνισμα, το οποίο να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές που θα ορίσουν (επίπεδο δυσκολίας, ενότητα, μορφή ερώτησης, …) και θα περιέχει τυχαία θέματα.
  4. Μπορεί να μοιράσει την επόμενη του διαγωνίσματος τις απαντήσεις.
  5. Μπορεί, αν είναι από εκείνους τους προνομιούχους που έχουν στη διάθεσή τους εργαστήριο πληροφορικής σε αίθουσα με υπολογιστές, να βάλει εκεί τους μαθητές (αφού ορίσει κεφάλαιο και βαθμό δυσκολίας για τον κάθε μαθητή) να εξεταστούν προφορικά, και να τους αφήσει να διαμορφώσουν μόνοι τους τον βαθμό τους, απαντώντας σε όσες ερωτήσεις θέλουν.
  6. Μπορεί να πάρει αναλυτική κατάσταση με τις ερωτήσεις που μπόρεσε και εκείνες που δεν μπόρεσε, μαζί με τις απαντήσεις που ο κάθε μαθητής ξεχωριστά έδωσε. Αυτό είναι ένα ικανό όπλο για βοήθεια προς τον κάθε συγκεκριμένο μαθητή αφού έτσι ξέρουμε τι ακριβώς κάνει.
  7. Φυσικά μπορεί εύκολα να γίνει ένα αρχείο για την παρακολούθηση του κάθε μαθητή, με τις προσπάθειες που έχει κάνει.
  8. Μπορεί να εμπλουτίσει το υπάρχον αρχείο θεμάτων με δικά του θέματα, προσθέτοντάς τα σ’ αυτά που ήδη υπάρχουν.

Για τον μαθητή

  1. Μπορεί να δει τις ερωτήσεις ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας που νομίζει ότι αντέχει ο ίδιος και κατόπιν να συγκρίνει την απάντηση που προτείνει, με την απάντηση που υπάρχει. Γραπτά φυσικά είναι πιο καλή η αντιμετώπιση τέτοιου θέματος, αφού προφορικά έχει πάντα την δυνατότητα να «κλέψει» τον εαυτό του και να τον πείσει ότι αυτό που βλέπει είναι ίδιο με αυτό που ο ίδιος εννοούσε.
  2. Μπορεί να δοκιμάσει να γράψει ένα από τα διαγωνίσματα που υπάρχουν έτοιμα.
  3. Μπορεί να αφήσει τον υπολογιστή του να του ετοιμάσει και άλλα διαγωνίσματα, όσο εύκολα ή όσο δύσκολα «αντέχει» να θέλει.
  4. Μπορεί να περάσει από την δοκιμασία και να δει το τι βαθμό θα έπαιρνε σε περίπτωση εξέτασης.
  5. Φυσικά μπορεί πάντα να κάνει μια καλή επανάληψη στην ύλη του, αφού οι πρώτες ερωτήσεις σε κάθε κεφάλαιο θέλουν για απάντηση κείμενο από το βιβλίο.

Καταλήγοντας, θα λέγαμε ότι πρόκειται για μια αξιόλογη και πρωτότυπη προσπάθεια που έρχεται να γίνει σε έναν «κενό» χώρο αφού συνδυάζει την συναρμολόγηση διαγωνισμάτων με την εμπέδωση της ύλης.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος:

Βιβλία που έχουν λίγα ή καθόλου αντίτυπα.
Για παραγγελίες - πληροφορίες παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία ή τηλεφωνήστε μας στο 2310-203720.

* Ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και εφαρμόζονται η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google.