Tο παρόν βιβλίο συμπληρώνει και εμβαθύνει τα αντίστοιχα σχολικά εγχειρίδια και το βιβλίο μου «Χημεία θετικής κατεύθυνσης» για τη Γ’ Λυκείου, εκδόσεις Ζήτη, 1999.
Τα κριτήρια αξιολόγησης (διαγωνίσματα) είναι αναμφισβήτητα ένας αποτελεσματικός τρόπος εξάσκησης για τους μαθητές οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα διαγωνίσματα.
Eίναι γραμμένα στα πρότυτα των εξετάσεων του νέου συστήματος και το καθένα περιέχει τέσσερα θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας.
Στην αρχή κάθε κεφαλαίου δίδεται συνοπτική θεωρία και στη συνέχεια ακολουθούν τα διαγωνίσματα τα οποία είναι κατηγοριοποιημένα σε ενότητες με βάση την ύλη του κάθε κεφαλαίου. Έτσι, είναι προσιτή η αφομοίωση της ύλης από το μαθητή. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός επαναληπτικών διαγωνισμάτων με τα οποία πρέπει ο μαθητής να ασχοληθεί, εφόσον έχει εμπεδώσει τη θεωρία του κεφαλαίου. Ακολουθούν οι λύσεις όλων των θεμάτων των κριτηρίων αξιολόγησης. Στο τέλος του βοηθήματος υπάρχουν επαναληπτικά-γενικά διαγωνίσματα για όλη τη ύλη τα οποία θα απασχολήσουν τον μαθητή την περίοδο που θα έχει τελειώσει την ύλη, προς το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Hλεκτρονιακή δομή των ατόμων και περιοδικός πίνακας
- Συνοπτική θεωρία
- Σύγχρονο ατομικό πρότυπο – κβαντικοί αριθμοί
- Ηλεκτρονιακή δόμηση των ατόμων – Δομή του περιοδικού πίνακα – Χημικοί Δεσμοί
- Eπαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης
Oξέα, βάσεις ιοντική ισορροπία
- Συνοπτική θεωρία
- Oξέα και βάσεις κατά Brönsted–Lowry
- Ποσοτική μελέτη ιοντισμού οξέων και βάσεων
- Pυθμιστικά Διαλύματα
- Eξουδετέρωση – Tιτλοδότηση
- Eπαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης
Oργανική Xημεία
- Συνοπτική θεωρία
- Αντιδράσεις οργανικών ενώσεων
- Σύνθεση και διάκριση οργανικών ενώσεων
- Eπαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης
Γενικά επαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης
Εκδήλωση ενδιαφέροντος:
Βιβλία που έχουν λίγα ή καθόλου αντίτυπα.
Για παραγγελίες - πληροφορίες παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία ή τηλεφωνήστε μας στο 2310-203720.