Παπαγεωργίου Εύα
Θεατρικό Παιχνίδι Ι και ΙΙ
Μακροπρόθεσμος στόχος του Θεατρικού Παιχνιδιού είναι να συντελέσει στο “πλάσιμο” μαθητών που θα είναι αυθόρμητοι και συγκεντρωμένοι, προσεκτικοί στις ανάγκες των άλλων και τις δικές τους, που έχουν αυτοπεποίθηση, που συμπεριφέρονται με ειλικρίνεια και τιμιότητα, που έχουν τις βασικές δεξιότητες χαλαρών κινήσεων και αυθόρμητης δράσης με τους γύρω τους και που αντιδρούν με ζωντάνια στις δράσεις και αντιδράσεις των γύρω τους.
Μεσοπρόθεσμος στόχος του Θεατρικού παιχνιδιού. Στην περίπτωση της μαθητείας των μελλοντικών δασκάλων σ’ αυτό, είναι, κατ’ αναλογίαν με το στόχο που έχει όταν προσφέρεται σε παιδία, η ανάπτυξη δασκάλων που, πέρα από το να είναι επαρκείς στις γνώσεις τους, θα είναι αυθόρμητοι, συγκεντρωμένοι, προσεκτικοί στις ανάγκες των μελλοντικών μαθητών τους και τις δικές τους, που διδάσκουν με ειλικρίνεια και τιμιότητα, που έχουν τις βασικές δεξιότητες χαλαρών κινήσεων και αυθόρμητης δράσης με τους γύρω τους και που αντιδρούν με ζωντάνια στις δράσεις και αντιδράσεις των γύρων τους. Και τέτοιοι δάσκαλοι είναι αναγκαίου για την Παιδεία.
Περιεχόμενα
- Συνοχή και εμπιστοσύνη στην ομάδα
- Κινητική / Συγκινησιακή αυτογνωσία, Αντίληψη και ευαισθησία – Απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης
- Αυθορμητισμός
- Σκηνικές “προσφορές” και σκηνικά “μπλοκαρίσματα” ή Αποδοχή / Υποστήριξη και Απόρριψη
- Δημιουργία θεατρικών χαρακτήρων (ρόλων) και των σχέσεων μεταξύ τους